only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Optimala sättet att bota söndagsångesten...

Publicerad 2011-10-30 22:21:23 i Allmänt,

Fina vänner och den bästa serien ever!! Är lite extra glad över att det finns en till person som gillar den lika mycket som jag, vilket jag trodde var omöjligt! Joel trodde att jag skulle bli besviken över att inte nån kanske skulle bli lika extas som jag men jodå.. tack Sebbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela