only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Hej Gårda!!

Publicerad 2011-09-30 00:41:34 i Allmänt,

Ligger i våran gamla säng men i våran nya lägenhet :) Sikken dag! Då vi bara varit o kollat på en prototyp av lägenheten och sen bara en ritning så har man ju ganska mycket spekulationer och spänningen var stor på att se vårat boende för första gången (!) men oj vilken lya! Det känns helt fantastiskt! Det kommer bli såååå bra här!!! Kan inte med ord tacka tillräckligt våra underbara starka kompisar o svärföräldrar för insatsen idag! Utan er hade det aldrig gått! Vi är lyckligt lottade som har er! Tusen tack! En inflyttningsfest väntar när vi kommit i ordning! Kram på er! Fler bilder kommer en annan dag... :)

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2011-10-01 11:21:59

Lite synd är det ju att ni är så långt borta annars hade jag gärna kommit för att glänsa på festen... Men en tripp till er skulle ju sitta fint just nu!!!! Vi får planera in en snart. Stor puss till er

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-10-02 11:34:15

Jaaaa!!! Jag vill så väldigt gärna att ni kommer!! Kolla upp en helg nu!! ;) puss

Postat av: Kariin

Publicerad 2011-10-06 19:35:03

Om jag får så kommer jag gärna upp på inflytt, vill se, vill se! Spännande! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela