only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

bebisblogg!

Publicerad 2012-04-30 12:16:33 i Allmänt,

Ja allt härinne handlar just nu inte särskillt överraskande
om våran Ebba, mycket bebiskort och prat blir det...
Jag har ingen koll på varken dagar eller veckor just nu.
Allt flyter lixom bara ihop och att det är valborg idag
kan jag inte bry mig mindre om!
Joel började jobba igår och det kändes väldigt tråkigt...
Mest för han såklart men även för oss som vant oss nu.
Man borde få vara hemma två månader ihop i början med
full betalning, det är ju inte mer än rätt egentligen så man
kan få mysa ihop sig med sin nya familjemedlem
Men men, vi får njuta dom dagar Joel är ledig och så har
vi ju sommaren framför oss med fem härliga veckor ihop!
Nu har besöken kommit igång här hemma och det är så roligt
att träffa alla och att få visa upp Ebba ♥
Ni får se bilder en annan dag, nu ska jag försöka äta något
medans hon sover, eller var det nu mamman skulle passa på
att oxå sova? jo det var ju det hmm, svårt att få ihop det =)
Ha en fin valborg och så hälsar vi sköna maj oootroligt välkommen
imorgon!! Sommarn närmar sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela