only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Ensam

Publicerad 2013-09-29 22:27:02 i Allmänt,

Jag är nog väldigt ensam om detta men jag längtar såå extremt mycket till december, årets bästa månad! Snö, advent, lucia, mysbelysning, gran, julmusik, pepparkakshus, allt som hör jul och vinter till! (Sen får snön gärna gå bort till februari) 

Det har varit några jobbiga jular sen Johan gick bort och även om saknaden finns där 24 timmar om dygnet så blir det ju såklart lite extra känsliga vid högtider, så känner då jag det iaf. 
Men som jag sagt tidigare så ska inte detta få bli något som förstör julen, varken för mig, familjen men framförallt för Ebba. Jag vill att hon ska växa upp med den lycka jag alltid känt inför julen, även om jag kanske är av den extrema sorten och så behöver hon ju inte bli men chansen ska finnas där. Johan är ju med på sitt sätt och när dom jobbigaste stunderna kommer så får man bara tillåta sig känna det, jag tror inte att det förstör något utan snarare gör allt starkare. Inget blir någonsin sig likt och han kommer alltid fattas, så är det och vi kan bara göra det bästa vi kan när vi tvingas till den ofattbara situationen vi befinner oss i ❤

Jul på Liseberg, ett utav det mäktigaste Gbg har att erbjuda och det ska bli häftigt att se Ebbas min detta året då hon förstår lite mer. 









Kommentarer

Postat av: Stina.

Publicerad 2013-10-01 11:45:12

Blir så varm i hjärtat av att läsa detta. Vet ju hur jultokig du är.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-01 12:17:51

Postat av: Fia

Publicerad 2013-10-01 14:54:55

Åh, jag är lika jultokig jag! Jag vill också att våra tjejer ska få uppleva samma fina jular som jag minns som barn! (Och som vuxen ;-))
Vi åker upp till Hälsingland denna julen, jag hoppas på massa snö till småskitarna :-)
Vore jättekul om ni också kom dit! Kram!

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-10-01 21:29:16

Skönt att höra att det finns fler Fia :) vi vet inte alls hur länge Joel blir ledig över jul men vi kommer vara i Avesta men sen kanske vi åker upp en snabbis om han är ledig lite längre vilket jag verkligen hoppas att han är!!!
Vore jättekul att ses! Helt galet att vi typ ses två ggr per år(!!!!) kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela