only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Kvällsnöje!

Publicerad 2014-02-28 21:22:16 i Allmänt,

Har äntligen köpt fotoalbum så jag kan sätta in alla hundratals kort som jag framkallat under dessa snart två år som Ebba funnits, det är ju såklart typ bara kort på henne😊 så kul att få det i någorlunda ordning från födseln till nu och just i ett album så hon själv kan sitta och bläddra istället för att allt bara ska ligga på datorn. 


I bakgrunden rullar första avsnittet av lets dance och jag skulle önska att jag blev kändis just för att få vara med i det programmet! Jäklar vad roligt det måste vara... Jag har ju ändå dansat och tävlat i 7-8 år (dock för en sisådär 15 år sedan) men oj vad jag saknar dans i mitt liv. 
Frågan är vilken genre jag ska satsa på i min framtida kändiskarriär 😝😝😝

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela