only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Bättre sent än aldrig...,

Publicerad 2017-02-04 09:32:20 i Allmänt,

Det blev en väldigt lång paus, en oplanerad ofrivillig sådan men välbehövlig!
Livet gör verkligen som det vill, saker händer som man inte alls är det minsta förberedd på eller vet hur man ska handskas med. Man blir bara lite förändrad som människa när allt är klart, när den oförberedda resan har nått slutdestination. Min resa är inte riktig färdig än men den har inte långt kvar..
min förändring blev styrka, jag har aldrig känt mig starkare. What doesn't kill you makes you stronger, så sant på många sätt och vis, klart man får sina ärr och är inte alltid lika positiv men i det stora hela så känner jag mig som sagt så mycket starkare! Mycket tack vare min familj och vänner givetvis ❤️

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-02-04 18:53:09

❤❤❤😘😘

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2017-02-08 10:46:23

Fina du ! Bamsekram.

Postat av: syrran

Publicerad 2017-02-10 07:18:42

Som jag längtat efter att se dig här igen 😍❤❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela