only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Töntögon och höga brallor!

Publicerad 2017-02-09 08:52:40 i Allmänt,

Vem kunde tro att mode kunde bli så kul igen? Efter år av bara inredning i skallen så är det så fantastiskt kul med kläder igen 😀 jag trodde då aldrig att jag skulle köpa ett par höga raka jeans men ack så coola dom är! Jag är så glad över att jag är tillbaka på mitt gamla jobb, inspirationen flödar 🙌🏼


Dock börjar jag bli lite sliten i kropp och knopp just nu, min lilla resa jag går på tar mycket energi så jag får nog tagga ner lite på jobbet, men det är svårt när det är så fantastiskt kul!! 

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2017-02-10 10:36:23

Så snygg !!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela