only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Hemma i göteborg igen

Publicerad 2009-12-30 21:41:47 i Allmänt,

Nu är jag hemma i göteborg igen! efter en fruktansvärd sj-resa!! Jag hatar sj,
och jag är förmodligen inte ensam! Det är alltid krångel, alltid alltid!
Dagen före julfton skulle jag vara hemma vid halv tio på kvällen men tåget var
trasigt så vi fick åka ett annat tåg en bit, sen buss, sen taxi och sen kom min kära
far o hämtade mig i fagersta,, så vi var hemma efter midnatt nångång, Tur att man
har snälla föräldrar. Idag blev det strömlöst innan örebro så vi fick backa tåget och
åka tebax till skinnskatteberg o ta en buss till örebro, FAAN! då får man fan svära när
det gör så att man missar tåget i örebro o får vänta, o vänta... så jag var hemma tjugo
i fem istället för kl två idag, Skitkul!!!! åh, jag vill aldrig mer åka tåg!

Men men, nu är jag glad igen, jag har varit en grinig bitch enda sen jag kom hem, blir
ju lätt så när man varit trött, genomfrusen o hungrig men nu så, stackars prins har en
glad o snäll tjej igen=) Vi var på systemet o handlade tre påsar bubbel o öl och medans
han gick bort o handlade sushi stod jag utanför (vid ett alkis hak) och trodde jag skulle
bli rånad på alkoholen men Joel sa att bara uppsynen på mig just då skulle skrämma iväg
alla för att jag var så irriterad o sur..... haha! det var ingen som försökte ens så han kanske
hade rätt.

Imorgon ska jag ladda upp lite bilder från julen och lägga upp. Nu försöker jag hitta någon
bra,lättare förrätt tills imorgon som vi fick i uppdrag att fixa... inga skaldjur... jag som hade
massa såna ideér men någon var tydligen allergisk....

Men något med lax ser ju smaskigt ut! Kanske något av detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela