only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

höst???

Publicerad 2009-07-31 23:10:53 i Allmänt,

Idag har stockholmarna anlänt! Joels mamma o pappa, broöderna och en broders flickvän! Träffades hos oss först och tjötade lite och gick sen och åt jättegod sushi. Avslutades med marängswissssch hos oss, så jäkla gott. Imorgon blir det väl stora city som det ska vandras på, jag är rejält shopparsugen eftersom det var ett bra tag sen jag handla något nu så det passar ju skitbra. Vill köpa så mycket höstkläder nu för för mig känns det som om sommarn är slut så nu kan det bli höst istället eftersom det ändå bara blåser o är skitväder. Nya stövlar, en jacka, en massa stickat... mmmm burrigt o skönt, jaa jag längtar verkligen efter hösten just nu!


                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela