only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

God morgon

Publicerad 2010-04-29 07:22:11 i Allmänt,


Solen kikar fram bakom molnen, det är 10-11 grader varmt o sista
lång-dagen för denna veckan, imorgon slutar jag 12, konstig tid men skönt!
Ikväll ska vi på aw med jobbet, imorn blir det lugnt o på lördag ska vi
till Annica på fest=) ska bli så roligt att träffa henne, det var så himla
längesen. Ska nu bara tjata på att Karin följer med oxå!

Ha en underbar dag! det tänker jag ha=)

Kommentarer

Postat av: Kariin

Publicerad 2010-04-29 07:58:52

Jo planen är att jag ska dit, så jag hoppas verkligen att inget kommer ivägen! Ska bli så kul att se er :)



Puss puss

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2010-04-29 08:58:29

Trevlig valborg. vi åker till stockholm o firar med juntagänget. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela