only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

liten blondin med kort stubin...

Publicerad 2010-01-31 13:09:26 i Allmänt,

Känns inte som att jag har så mycket spännande att blogga om just nu
eftersom jag är en
"liten blondin, med kort stubin" som Joel kallade mig
för igår, visserligen väldigt roligt sagt men inte så kul att vara just den
blondinen! Jag är bara orkeslös o allmänt ledsen o irriterad över att inte
må bra. Idag än så länge har jag kollat på tv, sovit, dammsugit, sovit och
stirrat ut genom fönstret, det snöar så det är otroligt vackert. Det är så trist
att inte orka! give me some energy! Imorgon skulle vi ha Angelica o Andreas
här på middag som jag sett fram emot men det får nog bli inställt=(...
Igår försökte jag verkligen fräscha upp mig o vara snygg tills Joel kom hem
för vem vill se en slibbig slashas  som knappt kan gå upprätt? men jag blev
toksvettig efter att jag lagat mat o såg nog inte alls särskillt fräsch ut när han
väl kom hem, det är tur att man har världens bästa kille som står ut!

Jag skrattade iaf väldigt mycket igår kväll när jag fick reda på att Joel vaknat
igår natt över att jag snarkade jäätttehögt! Och han var klart tvungen att spela
in eländet på sin mobil, det var så hemskt att höra sig själv, sikka snarkningar!
haha, tur att det bara är nu jag gör det=)
Men efter idag vänder detta!! nu ska jag snart sova en stund o sen får det fan vara
nog! jag ska iaf bli positivare=)! då blir man nog friskare snabbare!



Imorse vaknade jag av en otroligt härlig dröm iaf, eller det var ju synd att jag
vaknade upp ur en sån skön dröm iof, Vi var iaf utomlands och jag stod på en
sandstrand o fotade Joel när han surfade=) vilket han aldrig har gjort tror jag,
Han var iaf jätteduktig! (kanske något värt att testa) Det var varmt och sanden
var så otroligt len mot mina fötter, vilken känsla!! men, så var jag tvungen att lägga
ner kameran bredvid mig i sängen för att gå upp på toa och jag la den så försiktigt
o vaknade av att jag verkligen funderade på om jag kunde låta den ligga i sängen medans
jag gick upp, haha sjuk dröm o en besvikelse att vakna!



mer sandstrand än grus var det i drömmen men men nästan lika iaf..

Kanske dax att börja planera en resa så man kan se fram emot nåt=)

Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2010-01-31 13:40:37

Stackare som fortfarande är sjuk. Men drömmen var härlig, för att inte tala om inspelningen. Tur att man kan radera vissa saker. Kryapådigkramar (vilket ord)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela