only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Ikeabesök

Publicerad 2010-09-29 22:38:59 i Mode & Shopping,

Idag har jag o Malin varit till ikea, provat sängar och käkat lyxig ikeamat



Köttbullar såklart!!
Finns hur mycket som helst jag skulle kunna ha handlat idag dock inget av det
jag egentligen skulle dit för att handla.
Var rätt duktig på att stå emot för det finns andra roliga grejer jag just nu vill lägga
pengar på...

Ekonomisk var namnet, jag ska bara... kolla på ett par liknande såna
här skor imorgon, sen ekonomisk!!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-30 10:56:17

Pengarna har jag fått, så bra att du är nöjd!



Jag vill också åka till IKEA, å så vill jag också köpa skor, haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela