only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Julgran

Publicerad 2014-12-04 06:32:40 i Allmänt, Heminredning,

Många tar in granen och klär den redan nu har jag sett, så även vi- Vi tog upp och fixade våran i söndags men mest för att det vankas den årliga jultradituonen hos oss 🎅 nu på söndag!! 
Dock är jag grymt besviken på våran gran. Jag bestämde att vi skulle köpa en ny plast eller en riktig gran i år men tiden rinner iväg och vi blir ju knappt hemma här runt jul så det får bli nästa år ändå! Jag gillar dessa granbilder, nåt sånt hade passat fint här hemma 




Men en stor klassisk tät julgran är väldigt fint tycker jag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela