only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Svar på tal!

Publicerad 2015-08-26 06:43:31 i Allmänt,

Igår frågade Ebba vart vi skulle göra av hennes gamla säng.. Jag svarade att vi skulle spara den i förrådet ifall det kommer en lillasyster eller lillebror till nångång. 
Hon såg fundersam ut, det skulle väl vara kul med ett till syskon frågar jag. Nej mamma det räcker med min lillebror Victor ☺️ svarar hon sådär lillgammalt. 
Den tjejen har då svar på tal! 


Hon har då sovit som en prinsessa hela natten i sin nya säng iaf, inte ett ljud!! 
Jag kör en repris från igår, kaffe by myself innan det är dags att väcka dom 


Godmorgon!!

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2015-08-26 08:22:41

Hon kan den tjejen😂

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela