only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Vägledning tack!

Publicerad 2015-02-25 19:21:29 i Allmänt,

Varför ska det vara enkelt? 

Jag har ingen som helst aning om vad jag vill göra efter min mammaledighet är slut, jag vet inte vart vi vill bo... Jag vet att jag inte vill tillbaka till jobbet och jag vet att vi vill bo närmre våra familjer men jag vet oxå att jag helst vill bo i eller nära Göteborg. 

It makes no sense... Och det gör mig helt galen, förvirrad och ångestladdad 😫
Och i fyra år eller längre har vi velat fram och tillbaka utan att komma på en lösning. 
Visst det finns värre problem här i världen och detta kan ses som ett lyxproblem men det är allt annat än ett lyxproblem för det ger mig sjukt mycket stress inombords. Vi kommer inte till någon lösning. Vi bara trampar. Idag vill jag bara lägga mig ner och gråta och önskar att någon bara kunde lyfta upp mig och visa vägen- 

-that kind of day 😥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela