only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Blöjtårta

Publicerad 2015-06-26 23:21:41 i Allmänt,

Gjorde en blöjtårta till Malin och Simons kommande lilla bebis 👶 Vi är ju inte hemma när den lilla kommer så den fick levereras ikväll istället. 





Nyfiken nu om det blir en tjej som jag tror😁 men jag hade ju jättefel med lille Ebbe som jag oxå trodde skulle vara en tjej så vi får väl se. Spännande 👏
Första barnet, vilken känsla och vilken fantastisk tid dom har att vänta. Snacka om att vända blad, livet blir aldrig sig likt -det blir så mycket bättre, enligt mig iaf ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela