only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Dramaqueens

Publicerad 2016-04-26 21:31:00 i Allmänt,

Japp, det har varit rörigt hela denna månad, mycket som hänt och Dramaqueens kan man kalla vår lilla familj, skämt å sido men vi har lyckats med mycket olyckor och diverse det senaste, Och J kallar mig dramaqueen och jag kan förstå varför, mer än så behöver ni inte veta haha ☺️
Det blev ett fantastiskt fint kalas här i söndags, Så nöjda ungar ❤️och det är ju det absolut viktigaste. 


Som Ebba har pratat om detta kalas och denna frosttårta hon så gärna velat ha, jag gjorde mitt bästa, den blev inte som jag tänkt eller kanske trott då jag hade en helt annan bild i huvudet men det blev iaf en frosttårta 











En timme efter kalaset hittade jag en påse med saker jag skulle använt till fiskedammspåsarna, så typiskt mig på något vis... Förberedde långt innan genom att köpa små böcker, tatueringar och småpysselsaker men inget av det låg i påsarna 🙈 jag tyckte att det var något som fattades när jag såg någons påse men kom aldrig på vad just då.. Och påsar till dom minsta blev vanliga plastpåsar med majskrokar för i den riktiga påsen jag hittade efteråt låg dom andra småpåsarna med smått i som jag hade tänkt från början.. Jag måste sluta planera och förbereda så mycket tror jag! Eller ta lite mer tid nån kväll innan till just sånt här. Oavsett så blev det ju bra ändå. 

Nu till gårdagen som inte blev så jättebra.., J ringer mig när jag är och handlar efter jobbet och i bakgrunden hör jag ett förtvivlat skrik och gråt.. V har lagt handen på den kokheta plattan 😩😳.. Jag har aldrig fått så bråttom hem... Hamnar givetvis i bilkö men väl hemma så pratar J med 1177 och dom tycker att vi ska åka till akuten. Och det gjorde vi nog rätt i. Stackars lilleman har blåsor på hela handen och det måste ju göra skitont såklart 😢
Men grymt imponerad när han tålmodigt och inte ett ljud låter sköterskan linda handen 


Älskade Gullunge

Svider galet mycket i hjärtat när dom små gör illa sig.. 


Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2016-04-27 09:50:51

Pussar och kramar till dramaqueens och några extra till olycksfågeln V.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela