only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Friday

Publicerad 2016-05-27 21:27:35 i Allmänt,




Så skönt med en ledig dag efter detta butiksprojekt! Butiken blev verkligen jättefin, min mobil är ju full med bilder så det blev inte mer än såhär 😁 

Idag har jag varit hemma med mina små, ljuvlig dag! Den har gått en aningens för fort bara.. Victor har velat vara nära och suttit i knä väldigt mycket 💕 han ville till och med hålla handen vid frukosten imorse ☺️ jag passar på och tar alla chanser med honom eftersom han oftast är pappas pojke när J är hemma. 

Vi hade en riktigt lång frukost, som alltid när vi är lediga- det är så lyxigt och jag värdesätter verkligen den starten när vi är lediga 👌🏼



På eftermiddagen gick vi till barnens förskola för att säga hejdå till en pedagog som går hem på föräldrarledighet, och vi slutar ju snart på denna förskola så henne får vi ju inte tillbaka så en liten variant av blöjtårta fixade vi! Barnen tyckte det var jättekul

Nu har J varit och hjälpt kompisar som blir våra nya grannar att flytta och nu blir det soffhäng resten av kvällen, våran tv som varit på reparation är äntligen tillbaka så nu ser vi riktigt stort igen ☺️

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela