only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Flowers to the people ✌🏼️

Publicerad 2016-09-14 20:25:25 i Allmänt,



Jag bara älskar snittblommor 😍 dessa fick cykla med mig hem idag, det gick lite vingligt men skam den som ger sig! 
Imorgon väntar en ledig dag med barnen ☀️ ska bli så skönt!! Mitt schema är faktiskt riktigt bra, långa intensiva dagar visserligen men när jag väl är på jobbet så är det bara bra att jobba järnet så jag får mer kvalitetstid hemma med mina små sen, vilket jag verkligen fått med detta schema! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela