only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Sluta klanka börja peppa

Publicerad 2016-09-21 21:38:38 i Allmänt,

Känslan när man inser att man inte är lika stark som man tror.. 

Jag gillar verkligen inte när människor skriver eller pratar i gåtor men detta inlägg blir nog tyvärr lite åt det hållet...


En händelse idag som gjorde mig häpen, jag tror ju ibland att jag är gjord av stål och att om man bara håller god min och inte tänker så mycket på det jobbiga så finns det inte/händer inte. Bra inställning ibland kan jag tycka men man kanske ska vara lite snäll mot sig själv ibland och bara låta känslorna ha sin gång... Jag hann inte tänka mycket idag förrän känslorna eller snarare kroppen sa till själv vad den ville, och vad gör jag efteråt, känner skam och pinsamhet för att jag inte var stark nog... Det är ju så jävla dumt-istället för att bara glömma det och börja peppa sig själv igen istället! 
Summan med detta inlägg är bara att om du klankar ner på dig själv för att du inte alltid är stark så lägg av!! Man kan ju faktiskt inte vara stark jämt, och det är OKEJ.

Luddigt värre ☺️ det kanske är dags att gå och sova.. 
Imorgon kommer mina föräldrar ❤️ snacka om att ladda batterierna igen!! Längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela